טיולי איזי ריידר בצפון

אחת הדרכים המעניינות והייחודיות לציין וליהנות מיום גיבוש או יום כיף, היא באמצעות רכיבה על איזי ריידר בצפון הארץ (בשטח, אבל ממש לא רק). אתם יכולים לבחור, האם להגיע בעצמכם אל אזור מסוים ולרכב שם, או שאנחנו נגיע אליכם, נדאג לספק לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל לרכב באזור כזה או אחר, על פי בחירתכם. 

אנחנו מציעים לכם אפשרות לארגן יום כיף או יום גיבוש בשטח, בכל מקום שתבחרו. כך אתם לא תצטרכו להגיע אל מקום מסוים. כך תוכלו לארגן את הפעילות במקום המועדף עליכם מבלי להתפשר. לא משנה אם זה בצפון, במרכז או בדרום, לא משנה אם מדובר בעיר, בכפר, בנחלים, במסלולים מאורגנים, בשטח חולי או בשטח אחר. 

מה אנחנו מציעים לכם בטיולי איזי ריידר בצפון?

אנחנו עוזרים לכם לארגן יום כיף בכל מקום שתרצו על פי בחירתכם. אנחנו מספקים לכם כלי איזי ריידר, כלי רכיבה חשמלי, עם ארבעה גלגלים, מקום לעמוד או לשבת, אפשרות לרכב בצורה נוחה במהירות של עד 40 קמ"ש. 

כאמור, אנחנו מגיעים עם הצוות שלנו בצפון, עם כמות כלים מותאמת על פי מספר האנשים שאמורים להשתתף בפעילות, נדריך אתכם כיצד לרכב עליו ואז נוכל להתחיל וליהנות מהרכיבה ומהדרך. הפעילות שלנו מתבצעת כאמור במקומות שונים, על פי בחירתכם (בהתאם לכך שניתן להשתמש בכלי במקום), ובשעות המתאימות לכם, בזריחה, בשקיעה, לאור ירח ובכל מועד ושעה אחרת. 

חשוב להבהיר, הפעילויות והטיולים שלנו מועברים על ידי מדריכים מקצועיים, שיודעים גם להדריך אתכם כיצד לרכב על איזי ריידר וגם יספקו לכם מידע רלוונטי אודות המקום עצמו.

איפה טיולי האיזי ריידר נערכים?

בהתאם לגודל הקבוצה אנחנו כעיקרון נגיע לכל מקום שתרצו, בתנאי שהוא אכן מתאים לרכיבה, מבחינת בטיחות ומבחינת תנאי שטח מתאימים וכדומה.

אלו הם חלק מהמקומות שכבר ערכנו בהם טיולי איזי ריידר בצפון ואתם מוזמנים להתרשם האם אחד מהם אכן מתאים לכם:

-צומת מחניים

-פארק גולדה

-שדה יעקב

-עין גב

-קיסריה חוף הקשתות

-מכמורת

-עמק המעיינות

למי טיולי איזי ריידר בצפון הכי מתאימים?

אירוע בשטח, בין אם זה טיול איזי ריידר בצפון ישראל ובין אם זה כל אירוע אחר, יכול להתאים עבור יום כיף או יום גיבוש לעובדים, אירוע יום הולדת או אירוע אחר שמבקשים לארגן לבני משפחה וחברים, אירוע משפחתי, אורחים מחו"ל או כל אירוע אחר שכולל כמות מספקת של אורחים ורוצים לערוך אותו בשטח. 

טיולי איזי ריידר בצפון

בשביל שנוכל לארגן עבורכם את מה שאתם מחפשים כל מה שאנחנו צריכים לדעת זה, מתי אתם רוצים לקיים את האירוע, כמה אנשים אמורים להשתתף בו, איפה אתם רוצים לערוך אותו, כמה מסלולים להכין עבורכם ואילו פעילויות נוספות מלבד איזי ריידר תרצו שנערוך בשבילכם. לשם כך, חשוב גם שתציינו באילו גילאים המשתתפים, בשביל שנוכל לדעת להתאים את הפעילויות באופן מדויק. 

טיולי איזי ריידר בצפון יכולים להתאים מגיל 16 ומעלה, לעומת זאת, פעילויות ODT, לייזר טאג ופעילויות אחרות, יכולות להתאים גם לגילאים נמוכים יותר. חשוב כמובן לוודא איפה בדיוק רוצים לערוך את הפעילות, באיזה מועד ובאיזו צורה על מנת שנוכל להתאים את עצמנו לתנאים באופן אופטימאלי. 

מה עוד תוכלו למצוא אצלנו?

מלבד טיולי איזי ריידר בצפון, אנחנו מספקים עוד שורה ארוכה של פעילויות אשר ניתן לערוך במתחמים קבועים וכן במרחב הציבורי על פי בחירת קהל הלקוחות שפונה אלינו. אנחנו יודעים כיצד להתאים את עצמנו אל קהל היעד בהתאם לצרכים, תנאים, כמות המשתתפים ופרטים אחרים רלוונטיים. 

בין הפעילויות, תוכלו למצוא אצלנו:

  • טיולי אופניים הרים חשמליים,
  • פעילות של לייזר טאג,
  • סדנאות ODT (סדנאות הנערכות בשטח),
  • פעילויות ירי חץ וקשת,
  • פעילויות של סנפלינג,
  • אומגות,
  • פארק חבלים. 

כמו כן, אנחנו מספקים ללקוחות שלנו פוד טארק וארוחות שף אשר יכולות להתאים לכלל המשתתפים ולכל סוג של אירוע, וכן אנחנו מספקים אופציות לינה בשטח בצפון הארץ, בין אם זה בחאן קיים ובין אם זה במתחם שאנו נבנה במיוחד עבורכם. מדובר על מתחם גלמפינג, לינה באוהלים ברמה של בית מלון. מצד אחד המתחם נותן תחושה של לינה בשטח, ומצד שני, לא מוותרים על פינוקים, מותרות, ולינה בתנאים טובים. 

במהלך השנים, צברנו מספיק ניסיון, ידע, בשביל לספק ללקוחות שלנו ולכל מי שפונה אלינו את האירוע הטוב ביותר עבורו בשטח, בכל מקום בו הוא בוחר לערוך אותו. אנחנו מגיעים, כאמור, לכל מקום, עם כל הציוד הרלוונטי והכלים הנדרשים בשביל לספק ללקוחות שלנו את מה שהם צריכים. 

תהיו בטוחים שהצוות שלנו ידע לארגן עבורכם את כל מה שצריך לפעילות בשטח כפי שאתם רוצים. 

 

מעוניינים להזמין פעילות? השאירו פרטים למטה או התקשרו

תוכן עניינים

הזמינו פעילות איתנו

גלרייה